Schema

Dagens schema blir inlagt nu först, eftersom bloggen inte fungerade
på morgonen.


08.00 började jag morgonen med Webbdesign, var grymt roligt idag.
Jag fortsatte på min hemsida i Publisher och sedan lekte jag i ett
ljudprogram - Audacity. Haha, blev rätt häftig version av Agnes -
On and on.  :) Tyvärr sparade jag inte den, men den var rätt cool. ;p
Sedan hade vi Projektarbete under två lektioner, och vi arbetade riktigt
flitigt. Snart är allting klart och gissa om det känns skönt?

Åkte sedan och handlade samt gjorde ett besök på Expert innan jag kom hem.
Här hemma har vi lagat middag, diskat och lekt i Audacity. Nu hade jag
tänkt blogga litegrann och sedan läsa en bok.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0