Redovisningar

En lugn och skön skoldag har det varit, det gillas. Började morgonen med
Webbdesign, lektionen gick lika snabbt som alltid. Men jag hann en bit
i Publisher i alla fall. Sedan hade vi två timmar Projektarbete, men en
timme gick åt till fikastund samt allmänt prat. Sista lektionen var
riktigt slö, några redovisade och vi andra lyssnade. Så det var lugnt och
skönt, bra start på veckan helt enkelt! :)



Har nyss ätit middag, och nu sitter jag här. Hade tänkt ta mig en dusch
innan jag börjar plugga inför Selma Lagerlöf-provet. Jag behöver
motivation, för just nu finns den inte.. Men jag ska ta tag i kommentarerna
och samtidigt lyssna på Calle Kristiansson, då kanske motivationen
dyker upp? :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Det är olika, beroende på hur många projekt det finns.

2010-02-09 @ 16:20:28
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0