Övningskört

Denna dag har gått i bilens tecken kan man säga. Vi har suttit större delen
av dagen i bilen, haha. Jag har övningskört runt hela Kalix kommun känns
det som, haha. Men det är bara roligt, jag gillar ju att köra bil så.  ;b
Tycker det har gått riktigt bra, till och med i "mördarbacken" (backgatan).



Mamma har åkt hem nyss, så jag passar på att blogga. Ska snart ta tag
i kommentarerna, och sedan ska vi mest troligt till Bjumis och lämna en
bänk. Vi har ju en ny akvariemöbel nu eftersom vi har ett större akvarium.
Jag ska försöka lägga in någon bild idag, om jag hinner och kommer ihåg.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Tobias

Nice :D men det är lätt hänt!

2010-02-14 @ 15:02:30
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0