Onsdag

Wow, jag vaknade pigg när klockan ringde på morgonen. Den senaste tiden
har jag kunnat lägga mig runt 21.30-22.00 och vaknat 05.30 på morgonen,
ändå har jag varit trött. Men imorse var jag pigg, och det kändes skönt.  :)
Nu är det dags för ljusare tider så man blir piggare.



Idag är en kort skoldag, en vanlig lektion samt ett prov. Jag tror tiden
kommer springa iväg, det brukar vara så på onsdagar. Under eftermiddagen
ska vi iväg på kalas för älsklingens mamma fyller år. 21.00 hade jag tänkt
se Andra avenyn, det är ett måste. Mer än så har jag inte planerat för
denna dag.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: nikolina

hej

allt väl?´:D

2010-02-06 @ 01:09:35
URL: http://celebija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0