Onsdag

Onsdagmorgon, och jag har inga lektioner idag - härligt! Fast jag måste
ändå till skolan, 11.30 ska vi ha friluftsdag tillsammans med BF1 och BF2.
Eller ja, till skolan måste jag inte - men till Rudträskbacken, där friluftsdagen
ska vara. Blir antagligen att vi är inne i stugan eftersom det är -25 grader
ute. Varför ens ha friluftsdag när det är kallt? De flesta kommer sitta
inomhus och klaga på kylan, hehe.   :)



Nu ska jag svara på kommentarer och sedan ska jag göra en vardaglig
koll på nätet. Gratisbio, Facebook, bloggar och allt annat roligt som
måste få ett besök varje dag.  ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0