Måndag



Första dagen denna termin som vi är lediga från skolan. Gissa om det var
skönt att få sovmorgon idag? Har körning senare idag, Andra gången då
det inte är morgon, annars har jag alltid haft körningar på morgonsidan.
Känner mig lite smått nervös, men vi får hoppas på det bästa.  :)

Utöver körningen har jag inte så mycket planerat för denna dag.
Vi hade tänkt åka ut på isen om det var fint väder, men solen visar sig inte
och då känns det inte lika roligt. Så vi skippar nog isen idag, vi tar det
någon annan dag. Måste plugga till Selma Lagerlöf-provet i alla fall,
fast det känns inte så jättesvårt men.. Fullt upp!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

ja, så grymt skönt!

2010-02-08 @ 10:03:23
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0