Lördag

Inatt har jag fått sova ut ordentligt, och skönt har det varit! :) 
Jag har sovit nästan klockan runt, 11 timmars sömn fick jag ihop inatt.
Så nu är jag pigg och redo att möta dagen.

Dagens planer är först och främst att dricka upp min cappuccino.
Sedan ska vi fixa till oss, och efter det ska jag övningsköra till Haparanda.
Där ska vi gå på några affärer och sedan avslutar vi dagen med en middag
på Max, mumsigt värre. Så klart är det Hot american-målet som drar mig dit,
haha.  Men vet ni hur god den är? Heltk sjukt! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Ekevald

Åhh cappucino är det bästa!



Sv: jaa verkligen:)

Allt bra idag?

kram

2010-02-27 @ 14:22:04
URL: http://ekevald.blogg.se/
Postat av: Erika

sv: oj, det var snabbt :P

2010-02-27 @ 16:21:34
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0