Lördag

Lördagmorgon, och jag har vaknat nu först. Skönt! Eller ja, vid 09.30-
tiden klev jag upp från sängen. Tänkte att jag måste passa på och försöka
sova länge idag, det är inte ofta. ;p



Dagens planer är rätt många faktiskt. Jag ska svara på kommentarer och
göra min dagliga runda på nätet, sedan ska jag renskriva instuderings-
frågorna i Religionskunskapen. Efter det ska jag duscha och sånt där,
sedan är det dags för middag. Innan allt det är klart så är nog klockan
kring 17-tiden, och då kommer tjejerna hit.  :) Hur ska jag hinna med
allting? ;o Jag får lägga i en högre växel helt enkelt, haha.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0