Körkortsteori

Middagen är avklarad för idag, skönt. Nu är det bara att ta fram
Körkortsteoriböckerna och börja plugga.. Ska försöka läsa några
kapitel idag i alla fall, så man får någonting gjort. Sedan ska jag göra
några distanstester - tycker det är så roligt med dem.  :)



Lägg till att vi även ska förbi Bjumis, samt att jag hade tänkt se
Halv åtta hos mig när klockan är 19.30. Hur ska jag hinna med allting?
Nå ja, körkortet i första hand just nu - så är det bara.  Man tar bara
körkort en gång (förhoppningsvis!) i livet.   :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0