Fredag

Äntligen är helgen här, wiiie! Visserligen har jag haft helg sedan igår
eftersom jag inte har idrott idag. Tycker synd om de som måste till
skolan för en idrottslektion. Jag fick i alla fall en lång och skön sovmorgon
idag, det gillas alltid.  :) Ganska precis 08.00 kom jag på att älsklingen
ska vara hos tandläkaren, så han fick hoppa i kläderna och åka iväg.
Som tur var hann han fram, han har tid 08.30.  :)



Jag ska svara på kommentarer nu, sedan uppdatera mig på diverse sidor.
Efter 09-tiden ska jag promenera iväg till körskolan, i 24 minusgrader.  ;o
När jag kommer hem ska jag försöka vara effektiv och städa, rensa i papper
och så vidare.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: En isprinsessa

Sv: Oj varför flyttade du så tidigt?

2010-02-12 @ 08:38:19
URL: http://enisprinsessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0