Von Benzo

Jag har hört många säga att Jay Smith redan är artist, att det är
fuskigt att han får vara med Idol. Men jag har aldrig fattat vad
de menat, jag har bara tänkt att de menar hans röst. Men för
några veckor sedan var jag in på Idol's hemsida och kikade in
på Jay, då såg jag att han var medlem i ett band. Det visade sig
att hans band redan släppt cd-skivor, så antagligen är det vad
vissa menat när de sagt att han redan är artist.  ;p



Hur som helst, Von benzo heter bandet som han är sångare i.
De senaste veckorna har jag lyssnat konstant på dem, så jäkla
bra! :) Förstår inte att de inte blivit större än vad de är, men nu
kanske de blir större med tanke på att Jay vunnit Idol. Enligt nätet
så har de uppträtt på flera festivaler, men ingenting här uppe i norr -
så antagligen därför jag inte vetat om dem.  Men nu går deras låtar
hela tiden på min spotify-lista, de är grymma.   :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Britta

Varsågod! Ska också göra en till sats till julen. :)



Jodå du kan byta ut råsocker mot vanligt socker.

2010-12-16 @ 19:43:12
URL: http://briiittah.blogg.se/
Postat av: N I L M A

Ååh, det var något nytt för mig det ;p

2010-12-16 @ 21:34:40
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0