Torsdag

Dagarna går alldeles för snabbt och snart är det tentadags. Jag är
så oredo man kan bli, men vi får hoppas att lite mer hinner fastna
i hjärnan till måndag.

Gårdagen bestod av tentaplugg både på skolan och hemma.
Sedan hann vi med veckohandlingen också, så nu är det fixat.
Maria Wern visades på tv igår och oj vad det är bra, riktigt spännande.  :)


Denna dag kommer se likadan ut som gårdagen. Jag och Kajsa ska
träffas på universitetet idag igen och plugga till tentan. Vi ska även
försöka göra en gammal tenta för det kommer säkert liknande frågor.
Men imorgon ska jag sova längre än till 05.20, det är ett som är säkert. :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0