Torsdag

Oj, vad skönt att sova ut. Har fått tio timmars sömn och det känns,
nu är jag mycket piggare än när jag sover sex timmar.  :)


Sitter just nu och äter frukost, ska alldeles strax bänka mig framför tv:n
för att se Våra bästa år. Men före det ska jag kolla runt på lite internetsidor,
bland annat Facebook. Planerna för dagen är att ta det lugnt under dagen,
och sedan under kvällen spela Bingolotto. Jag har längtat hela veckan efter
att spela Bingolotto och få "dutta", haha. Pensionärsvarning på hög nivå.  ;P

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0