Torsdag

Dan före dopparedagen, visst är det så? Ääh, lättare att säga dagen före
julafton.  :) Uppesittarkväll är planerat denna dag, vi har till och med
köpt bingolotter. Det är flera år sedan sist, så får nog lite nostalgikänsla
ikväll när det är dags att spela.

Förövrigt har jag bestämt att ha EFIT-dag idag, alltså ett foto i timmen-dag.
Blev sugen på det efter att ha läst Bims blogg. Dessutom är det typ..
1 ½ år sedan jag sist hade EFIT-dag så det är dags igen. Bilderna från
denna dag kommer antagligen upp ikväll eller imorgon på morgonen,
men förhoppningsvis redan ikväll.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0