Torsdag

Denna torsdags morgon började redan 06.00 för min del, och kan ni
tänka er - jag var pigg.  ;p Sitter just nu och äter frukost men det går
lite segt. Ska snart lägga i en högre växel eftersom jag snart ska till
universitetet. Eller snart och snart, men om 1,5 timme går bussen.

Idag blir det en lugn och förhoppningsvis rolig dag på universitetet.
Vi ska ha ett övningsseminarium (alltså får vi inget betyg på det),
det känns skönt.  :) Sedan är planerna att åka hem och börja läsa
lite till caset. Igår var jag flitig och läste en engelsk vetenskaplig artikel,
men idag håller jag mig till svenska.  ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0