Tisdag

Det har inte blivit någon uppdatering denna dag, sorry. Vaknade vid
10-tiden, tittade på ett avsnitt av Våra bästa år och sedan åkte vi till
Kalix. Älsklingen hade klipptid 11.30, och efter det strosade vi runt
bland affärerna. Sedan avslutade vi det hela på Trocadero, yummie!
Har inte ätit där sedan i somras, så det är drygt ett halvår sedan. ;p

Ska nu uppdatera mig på Gratisbio och Facebook innan det är dags
att göra någonting. Jag funderar på att duscha snart, fryser galet
mycket. Trodde att jag skulle få magsjuka inatt eftersom jag mådde
illa och svettades/frös om vartannat, men än så länge är jag frisk.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0