Tentaplugg på skolan

Jag träffade Kajsa och Jennifer klockan 08.00 på universum imorse
för att tentaplugga några timmar. Vi var ganska flitiga och pratade
igenom en massa begrepp och sånt där. Men mitt i allt utlöstes
brandlarmet, det brann någonstans på universum. Så vi fick snabbt
packa ihop våra saker och gå ut genom närmsta entrédörren för
att utrymma byggnaden.



Efter utrymningen hade vi svårt att hitta koncentrationen och
motivationen så vi bestämde oss för att avsluta dagen. Var till
Strömpilen med älsklingen och storhandlade, och nu har vi precis
kommit hem.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0