Tenta nr. 3

Tenta nummer tre är avklarad, och jag tycker det gick bra.
Var klar redan efter 1 timme och 30 minuter (vi hade sex
timmar på oss, mellan 16.00 - 22.00). Det kändes rätt lätt så
min magkänsla säger mig att jag klarar ett godkänt -
men jag ska inte ta ut något i förskott. Får veta tentaresultatet
den 28 december.



Var galet nervös innan eftersom jag hade hört några klasskamrater
prata mycket om de olika perspektiven som symbolisk interaktionism,
funktionalism, interaktionism och så vidare. Jag hade typ ingen aning
om vad de betydde men som tur var kom det inte på tentan, tur.  ;)
Vår tenta var nästan identisk med vårterminens, det enda som var
annorlunda var att de gjort om två frågor.

Nu är det bara tre seminarium, föreläsningar, case-uppgifter och
en hemtenta som ska göras innan detta moment är klart. Allt detta
ska göras under en månad, det kommer bli intensivt.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: N I L M A

Vad skönt! Håller tummarna :D Tror jag har suttit som längst 1 timma och en kvart :)



Sv: Yes, började direkt efter studenten och den utbildningen är på tre år :)

2010-12-06 @ 21:48:44
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0