Söndag

Igårkväll var det en riktig tv-kväll, och jag kan säga att tröttheten kom
rätt fort. Inte så konstigt med tanke på att jag var effektiv och höll igång
med aktiviteter från 09-tiden till 19-tiden.  Vi tittade på Så mycket bättre,
Red Dragon och Livvakterna igår, så det blev en filmkväll.  :)

Nu är jag uppe och hoppar igen. Sitter och äter adventsfrukost (lussebulla
och te), det är en tradition varje advent. Mycket godare än att äta
bröd och te, haha. ;p Mitt schema för dagen är fullt med tentaplugg
(tentan är imorgon under eftermiddagen) och tvättning. Rolig söndag..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Suneeta & hunden Chanel

Red Dragon är jättebra! Men lite läskig, hehe. :D

2010-12-05 @ 08:54:52
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0