Söndag



Oj, oj, oj vilken sovmorgon jag fick idag! Igår var jag verkligen supertrött
efter den långa bilresan, så jag somnade hyffsat tidigt. Vaknade upp idag
vid 10.30-tiden och var rätt så utvilad.  :) Hade säkert kunna sova lite
till, men tyckte det var dags att kliva upp så man inte sover bort hela dagen.

Jag har precis fått frukost i magen, och nu har jag inga planer för resten
av dagen. Funderar på att ha mysigt här inne i värmen medan älsklingen
ska fixa med billjudet. Ensam hemma 3 visas under eftermiddagen på tv,
så eventuellt ser jag den. Har lite småplaner på vad jag ska göra idag
men då är frågan om det blir så. Ska försöka att inte planera något dessa
dagar när jag är ledig, utan bara ta dagen som den kommer.  :)
Det är då jag känner att jag verkligen är ledig.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0