Söndag

Gårdagen var grym! Älsklingen var nöjd med presenterna som han
fick av mig (biljett till konserten plus restaurangbesök). Konserten
var riktigt bra, Haparandas stoltheter (som Raubtier själv sa ett x-antal
gånger) regerade igårkväll, men Sabaton var också grymma.
De var huvudbandet och mest kända eftersom de turnerar mest utomlands
som i USA och så. Raubtier och Steelwing var förband, men ändå körde
Raubtier lika många låtar som Sabaton.  :) Konserten höll på i fyra timmar
så det var billiga biljetter om man tänker hur länge det höll på.

Denna söndag då? Sitter just nu och äter frukost, har precis klivit upp
efter en härlig sovmorgon. Om drygt en timme ska jag och älsklingen
åka in till Ersboda för att besöka Biltema. Sedan ska vi in till stan för jag
måste hitta någon julklapp åt honom.  :) Så det är våra söndagsplaner.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: N I L M A

Vad härligt att han blev nöjd med det :D

2010-12-12 @ 10:07:12
URL: http://www.nilma.se
Postat av: Cissi

tack, det värmer! :)

2010-12-12 @ 10:20:59
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0