Schema

 

09.00 ska jag träffa de övriga från basgruppen i hopp om att bli klar med
missbruksseminariumet idag. Jag tycker det känns att vi har ganska mycket
orelevant fakta, men vi får väl läsa igenom idag och titta hur det ser ut.
Hellre mindre och relevant fakta - än mycket och orelevant enligt min
mening.  Förhoppningsvis hinner vi börja idag med kriminologiseminarie-
uppgiften. Vårt mål är att vara klar med båda till fredag eftersom det inte
kommer gå att träffas under jullovet. Sedan är vissa bortresta i gruppen
under januari, så vi kommer inte kunna träffas före kriminologiseminariumet.
Därför måste vi verkligen jobba järnet. Synd bara att vi inte har ett
grupprum under eftermiddagen. Min lista är full, och de andra har inte bokat
något. Nå ja, vi får be till de högre makterna att det finns en ledig dator
någonstans.

 

Kommer hem vid 17-tiden kanske, för jag vill då jobba till 16.00 med
basgruppen så vi kommer någonstans. När jag kommer hem blir det
en mysig kväll med julgodis-bak. Hade tänkt göra rocky road som förra
året, yummie! :)

 


Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0