Schema

 

Denna dag börjar jag först 10.15, härligt. Dock inte lika härligt att bussen
oftast är försenad om man ska åka så man är där till 10-tiden. Därför måste
jag alltid åka med en tidigare buss, men det går bra det också. Föreläsningarna
idag kommer nog inte bli allt för intressanta. Den första ska handla om
teoretiska perspektiv på funktionshinder. Hur svårt och tråkigt låter inte det?
Efter lunch ska det vara en föreläsning om det goda åldrandet, låter inte heller
speciellt roligt. Men jag ska ge föreläsningarna en chans.  :)

 

När jag kommer hem vid 16-tiden blir det att laga middag innan det är dags
att springa ned i tvättstugan. Rolig måndagskväll, springa ned till tvättstugan
varje timme.. Har ingenting att plugga i alla fall, kommer inte ha det förrän
4/1-11. Härligt!!  :D

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0