Schema

 

Idag finns det bara en lektion på mitt schema, det känns himla skönt.
Egentligen skulle det vara basgruppsträff men de andra tyckte att de
inte hinner läsa allting till idag. Så vi ska träffas imorgon istället.

 

Denna torsdag ska vi ha ett av övningsseminariumen i alla fall.
Idag gäller det utsatta barn, så jag tror det blir ett intressant seminarium.
Varje basgrupp har gjort tre frågor som man ska diskutera om i klassen,
så det finns nog en hel del bra frågor.  :) När det är slut vid 12-tiden ska
jag åka hem och börja plugga till ett av casen. Jag får panik när jag tänker
på att jag ska vara klar om en vecka. Eller vi har på oss fram till 3 januari,
men jag vill ha ett ledigt jullov så ska försöka bli klar till nästa fredag.
Ska bli spännande att se om det lyckas med tanke på att det inte blir något
pluggande denna helg.

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: N I L M A

Härligt med bara en grej på schemat!

2010-12-09 @ 16:07:41
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0