Schema

 

Det här kommer bli en riktigt bra dag tror jag. I alla fall om man tittar
på schemat, men tiderna var inte de bästa. Att gå 10-16 efter att ha
skrivit en kvällstenta känns inte lockande.

 

Dagens första föreläsning börjar 10.15, och jag tror den kommer
bli riktigt intressant. På schemat står det "Våld i nära relationer" så
jag gissar på att det lär handla om misshandel och liknande i familjen.
Vi har en kursbok om det och den var riktigt intressant att läsa, så jag
hoppas att föreläsningen också blir intressant.  :) Efter lunch ska vi ha
en tre timmar lång föreläsning om hemlöshet. Har höga förväntningar
på den också eftersom det är ganska intressant. Så jag tror det blir
en bra dag om man bortser från hur lång dag vi har.

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: N I L M A

Sv: Håller tummarna för ett G då :D

2010-12-07 @ 14:57:02
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0