Schema

 

08.00 ska jag befinna mig på universitetsbiblioteket för att tentaplugga
några timmar tillsammans med Kajsa. Vi ska fortsätta gå igenom olika
saker, bland annat stigma och etnicitet.  Sedan ska vi träna på en
gammal tenta för den hade rätt bra saker man kunde träna på, säkert
liknande frågor som kommer. Det brukar inte vara speciellt stor skillnad
på frågorna under åren.

 

När jag kommer hem under dagen/eftermiddagen blir det att fortsätta
plugga till tentan. Behöver jag säga att jag längtar till tisdag då jag
inte behöver plugga till tentan? Då är den över och det ska bli så skönt.
Dock kommer jag behöva ägna en hel del tid till case-uppgifterna
eftersom jag hade planer att vara klar den 17/12, tio dagar efter tentan.

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0