Såld på hus - Umeå

Igårkväll hade jag på tv:n under tiden jag renskrev gårdagens
föreläsning. Kikade med ett öga då och då på tv:n eftersom
Såld på hus visades.



Jag missade de fem första minutrarna, så visste inte i vilken
stad de var och värderade hus. Men fick sedan höra Obbola -
och oj vad intressant programmet blev. Obbola är här i Umeå
kommun, det ligger bara någon kilometer bort härifrån. Har varit
där både en och två gånger med andra ord.  ;p Där värderade
dem ett skärgårdshus, sedan var de på Teg och värderade en
lägenhet och tillsist ute på Haga för att värdera en villa.

Hur kommer det sig att Umeå har blivit så populärt i tv?
För två veckor sedan var Postkodlotteriet i Holmsund och delade
ut 2,2 miljoner kronor (synd att vi inte hade en sån lott..), och
nu var Såld på hus här. Roligt är det i alla fall.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0