Övningsseminarium

(Barbro Hindbergs bok "Sårbara barn: Att vara liten,
misshandlad och försummad" är verkligen jättebra.
Rekommenderar er att läsa den. Inte alls svår och
vetenskaplig.)


Idag var det bara övningsseminarium som stod på mitt schema.
Skönt att ha det mellan 09.15 - 12.00, det behövdes en kort dag efter
alla långa föreläsningsdagar.  ;p Det var riktigt intressant på seminariumet
eftersom det handlade om barns utsatthet, fysisk försummelse och så
vidare. Alla grupper hade frågan om det ska bli lagstiftning på att föräldrar
inte får vara berusade när deras barn är i närheten. Men det är inte så
konstigt eftersom den frågan cirkulerat runt i media den senaste tiden.

När jag slutade vid 12-tiden åkte jag och älsklingen till Ersboda för att
besöka Ljudverkstan. Sedan var vi till Biltema och köpte lite saker som
jag behöver till studierna. Biltema har verkligen allting, hihi.  :)
Nu är jag hemma och ska tampas (stavning?) med ett case, önska mig
lycka till.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: N I L M A

Bra att det var intressant :D

2010-12-09 @ 21:08:24
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0