Onsdag


Igårkväll hade jag tänkt spendera lite tid vid datorn,
men istället bänkade jag mig framför tv:n och tittade på 112 - På liv
och död
. Gårdagens avsnitt var riktigt bra, spännande saker som hände.
Så jag ångrar inte att jag valde bort datorn, haha.

Idag då, första lediga dagen denna vecka. Vad gör jag vaken klockan
06.00 då, jag skulle behöva sova istället. Jag ska nämligen vara flitig
och åka in till universitetet för att plugga med två vänner klockan 08.00.
Det var i princip bara då det fanns grupprum lediga, plus att jag lyckades
boka ett 09.00.  Så vi har två timmar att spendera i ett grupprum -
förhoppningsvis får vi mycket gjort. Sedan ska jag storhandla på Ica Maxi
innan det är dags att åka hem.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0