Onsdag



Igårkväll var det en riktig myskväll - det är bland det bästa med loven.
Man kan göra det så mysigt, slippa stressa, bara ligga och läsa i flera
timmar.  :) Boken Aldrig fucka upp är riktigt bra, mycket bättre än
Snabba cash faktiskt. Låg i flera timmar och läste ur den igår,
så den är nog utläst till julafton. Det skulle passa bra med tanke på att
jag får flera böcker i julklapp som jag gärna vill läsa nu när jag har tid.  :)

Idag då? Vi har varit in till Kalix för att titta runt efter de sista julklapparna.
Jag och älsklingen har redan köpt färdigt alla julklappar, så vi följde bara
med och tittade. ;p Mycket folk som var i farten, och ännu värre lär
det vara imorgon.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0