Nervös

Varför ska jag vara så himla nervös inför detta övningsseminarium?
Jag känner mig apnervös även fast jag inte behöver vara det med
tanke på att vi inte får betyg. Då är det ingenting att vara nervös över
för vi kan ej underkännas, men ändå finns det nervositet inom mig.

(Bilden är från förra snöovädret)



Nu går det att räkna timmarna som är kvar till jullovet på en hand,
endast fem ynka timmar kvar. Ska strax åka in till universitetet
eftersom älsklingen ändå skulle förbi Ersboda och kika på Jula.
Då kan jag åka in med honom och slipper åka buss.  :) Nej, nu ska
jag läsa igenom min del till missbruksseminariumet en sista gång.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0