Myspys

Älsklingen fixar med billjudet, och jag har kollat runt på nätet ett tag nu.
Varit in på H&M, Gina Tricot, Facebook och flera andra sidor ett x-antal
gånger. Nu börjar jag vara less att sitta här vid datorn, haha.



Så nu ska jag hämta choklad, sätta mig till rätta i sängen och läsa
Snabba cash. 21.00 ska jag se Morden i Sandhamn på 4:an, så har
några timmar på mig att läsa.  :)


Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Elin

Uppkörningen var inte alls lika svår som teorin för mig :) Men har väl alltid varit den som är lite bättre på det praktiska ^^

2010-12-20 @ 20:45:33
URL: http://liksomelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0