Mobilproblem

Min telefon har varit knäpp rätt länge nu, och nu är jag less. Den har
fungerat oerhört länge (i sex-sju år), så jag förstår att den börjar bli
less, haha. Den behöver pension helt enkelt. Lägger av varje gång
jag pratar i telefon, tjuter allt för ofta, brusar och så vidare.

Eftersom jag inte fick någon mobiltelefon i julklapp ska jag köpa en själv.
Fick ju en massa pengar istället, så de täcker priset vilket gör att jag
inte behöver betala något.  :) Har spenderat flera timmar under
morgonen framför datorn för att söka efter en billig och bra telefon.
Hittade först en Sony ericsson J20i, men när jag läste recensioner fann
jag en massa fel och de flesta var missnöjda. Men efter lite mer letande
fann jag mobiltelefonen som jag ska köpa.

Det blir en Nokia X3-02  (även kallad Nokia X3 touch & type) som ska
bli min inom en snar framtid. Var till Elgiganten idag, men den var
slutsåld och skulle komma in under nästa vecka. Har den inte kommit
till torsdag får jag helt enkelt köpa den i Umeå.  ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0