Måndag

Igårkväll fastnade jag med bokläsandet i tre timmar, inte illa.  :)
Har snart läst ut den, då ska jag börja på andra boken - Aldrig fucka upp.
Men det blir nog först imorgon eller på onsdag.  :)

Imorse fick jag också en sovmorgon, jag älskar ledigheten, hihi.
Har precis sett färdigt Våra bästa år och nu ska jag sitta här en stund.
Senare under dagen ska jag in till Kalix för att träffa Marie, vi har en
hel del att ta igen.  :) Våra planer är att strosa runt på stan, fika och
prata en hel del. Vi har inte träffats sedan augusti (fyra månader),
så jag tror våra munnar kommer gå i ett. ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0