Lördag

Julafton är över för detta år, nu är det nyårsafton som man ska se framemot.
Om en vecka är det ett nytt år, helt sjukt vad fort tiden går. Tiden springer
iväg och redan om åtta dagar är det dags att åka hem till Umeå.


Idag är det juldagen i alla fall, och jag gissar att de flesta barn leker
med sina nya julklappar. Själv ska jag spendera någon timme i soffan
tillsammans med boken Aldrig fucka upp i hopp om att läsa ut den.
Jag vill ju börja läsa någon av de nya böckerna, hihi.  :) Men jag ska även
se några program på tv äve fast det inte var världens bästa utbud.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0