Lördag

Det är inte varje lördagsmorgon som jag kliver upp 06.00.
Men idag gjorde det faktiskt ingenting, för jag ser fram emot
den här dagen.  :)



Om ungefär 2,5 timme åker jag och älsklingen mot norrbotten
för att åka hem till föräldrarna. Före det ska det sista packas,
vi ska piggna till och sedan in till stan för att plocka ihop vår
egen sallad som får bli dagens lunch. Så jag gissar på att vi
lämnar Umeå vid 09-tiden, ska även förbi Älvsbyn på hemresan
så det kommer ta ett tag extra plus att det snöar - men vi
har inte bråttom, det får ta de timmar det tar.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0