Idol-semifinal



Jag måste börja med att säga Jaaaaaaaaaa!
Jay har gått vidare till Idol-finalen 2010, lovely. Igårkväll när man
fick veta det så blev kom det ett glädjetjut ur min mun. Han är
den absolut bästa, så nu gäller det att han vinner Idol.  :) Men hur
som helst så är han minst tvåa, och det är ju jäkligt bra ändå.

Olle var ingen höjdare men jag har aldrig gillat honom, tycker inte
om hans röst. Så jag är glad att det är Jay och Minnah i Idol-finalen.
Det kommer bli en riktigt bra final tror jag! Första gången som det
är två riktigt bra som är i finalen.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0