Idol-finalen

JAAAAA!!! :) Igår var det Idol-final och som jag trodde så var det Jay Smith
som vann. Inte mig emot då jag fullkomligt älskar honom. Haha ja, på
det musikaliska sättet som ni kanske förstår. ;) Minnah är också duktig
men Jay är några snäpp vassare enligt mig. Hans röst ger mig rysningar,
speciellt när han sjunger Madonnas låt "Like a prayer".  :)



Det kom minsann ett glädjetjut när han korades till vinnare. Vad tyckte ni
om vinnarlåten? Jag tyckte den var riktigt bra, vacker text och Jay passade
som handen i handsken att sjunga den - även fast jag var tveksam i
början. Men nu går den låten på repeat hela tiden här hemma, hehe.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0