Helg

Helgen är kommen och det känns riktigt skönt! :) Dagen började
med basgruppsarbete. Vi gick igenom våra sammanfattningar och
började skriva - efter tre två och en halvtimme hade vi fått ihop
fyra sidor. Jag tror all fakta är färdig nu, då är det bara diskussion kvar.



Kom hem redan efter 12, härligt att någongång komma hem lite tidigare.
Gick direkt till apoteket och köpte ögonsalva för jag vill få bort vageln.
Det ser bättre ut idag men att använda ögonsalva brukar hjälpa så
förhoppningsvis försvinner den lite fortare.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0