Hejdå Umeå

Nu är det snart dags att säga "Hejdå Umeå, hej Kalix!".
Om drygt en timme ska jag och älsklingen åka in till stan för att plocka
ihop vår egen sallad på Ica Gourmet, sedan ska vi förbi Haga och
hämta något från Matthias. Därefter börjar vår resa hemåt till norr.

(Bilderna från förra helgens konsert
dyker upp så småning om)



Tror att vi är framme under eftermiddagen någongång, kanske kring..
16-tiden? Med tanke på att vi ska förbi Älvsbyn och köpa en sak till
akvariet. Så det blir typ 1 mil extra att köra, plus att vi kommer ta
någon matpaus och så vidare.

Men jag uppdaterar senare under dagen/kvällen, då på norrbottnisk mark.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0