Gårdagen

Igår var det en stressig dag, kändes som att jag knappt hann hämta andan
mellan varven, haha. Gårdagens föreläsning var himla tråkig, ingenting
intressant sades så jag gick efter pausen. På förmiddagen var jag däremot
flitig och arbetade till missbruksseminariumet som är nästa fredag.
Dock blev det inte mycket gjort med basgruppen eftersom det är mycket
att läsa. Så imorgon ska vi träffas och berätta vad vi har läst och så vidare.



När jag hade slutat för dagen åkte vi och handlade innan det bar av hemåt.
Här hemma gick jag an både med tvättning, diskning, pluggade och duschade.
21.00 bänkade jag mig framför Maria Wern dock var det ett tråkigt avsnitt
som visades.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0