Fullt upp

Oj, jag som skulle börja plugga tidigt.. Snart är klockan 10 och jag
har inte ännu satt igång. Innan jag börjar plugga ska jag hoppa in
i duschen, sedan är jag redo för tentaplugget. Sista rycket idag för
imorgon klockan 16.00 gäller det.

Stackars klasskompisar som pluggade igårkväll, kan inte ha varit
roligt.  ;p Jag försöker alltid plugga på morgonen och dagen så
jag kan vara ledig under kvällen. Det har jag tänkt göra idag också,
så kanske dags att sätta fart.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ja det är så trist när man hittar saker man vill ha så finns dom inte kvar i ens storlek /:

2010-12-05 @ 14:01:19
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0