Fredag

Igår när vi kom hem från Ersboda skulle jag försöka hitta motivationen
till att plugga, det gick inge vidare bra. Efter en timme med pennan i
handen hade jag bara fått nedskrivet några ynka rader. Men jag kämpade
och lyckades få ihop en sida dataskrivet. Hyffsat nöjd blev jag också,
men frågan är om det är vad läraren vill ha. Hennes förklaring av caset
var dåligt, sen när jag mejlade henne fick jag en förklaring som var
annorlunda än vad jag uppfattade caset. Kan ju säga att det var tur
att jag inte började skriva caset förrän jag fått svar från henne.
Jag hade uppfattat uppgiften lite lättare än den var, men efter tre timmars
kämpande är uppgiften klar.



Idag då? Äntligen fredag! :) Idol-final, och det ska bli så kul att höra
Jay sjunga "Like a prayer" igen, hihi. Visserligen spelas den nästan varje
dag ur våra högtalare men den är ju såååå bra. Men innan det är Idol-final
ska jag till universitetet för att arbeta med basgruppen några timmar.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Josse

2010-12-10 @ 23:26:19
Postat av: Josse

Vilket av casen är det du menar som var lite annorlunda? :) Jag tänkte bara så att jag slipper skriva helt fel ;)

2010-12-10 @ 23:27:23
URL: http://jossseforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0