Effektiv

Jisses, effektiv är bara mitt förnamn denna dag! Helt sjukt hur effektiv
jag har varit idag, och det är ännu länge kvar av dagen.  ;p



Morgonen började med fyra timmars tentaplugg, sedan dammsög
jag hela lägenheten. Därefter passade jag på att diska för det
fanns en hel del. Men det är inte det enda jag gjort idag. Det blev
även att baka kolakakor för första gången i mitt liv. De hade kunnat
bli bättre, vissa blev lite väl mörka. Men hälften blev bra i alla fall, hehe.
Sedan har jag och älsklingen gjort middag och har precis fått det i magen.

Effektiv eller vad säger ni? ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0