Effektiv

Hur kommer det sig att jag alltid är så effektiv under de dagar jag är ledig?
Jag tänker alltid att jag ska ta det lugnt och inte göra någonting under
dagarna som jag är ledig. Ändå slutar det alltid med att jag har haft
fullt upp hela dagen och fått gjort en massa, vilket i och för sig är bra.



Idag har det inte varit något undantag. Jag har tränat lite inför morgon-
dagens missbruksseminarium (visserligen bara två gånger men så mycket
mer behövs inte eftersom vi inte får något betyg). Sedan har jag bäddat
rent i sängen, tvättat en väldigt massa, dammsugit och sist men inte
minst skurat. Var även till Coop och handlade lite nödvändigheter så
vi klarar oss till lördag.

Har jag inte varit effektiv? Nu däremot värker ryggen och magen.
Så resten av dagen ska jag sitta i soffan med en filt, en mugg te och
boken Snabba cash. Men först blir det matlagning.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0