Dag 14 – Mitt favoritminne

Oj vad svårt att välja ut ett favoritminne.. Men jag måste säga att
studentbalen och studenten är bland de bästa minnena jag har.


Dagen då studentbalen ägde rum var riktigt rolig, allting kretsade
kring mig - hihi. Kände mig som en riktig prinsessa, och det var roligt
att bli stylad och fixad av en frisör. Att jag sedan fick bära min dröm-
balklänning var det absolut bästa, jag var så lycklig. Känslan när man
blev fotograferad i parken av tidningar, släktingar och okända var
härlig. Det var roligt att stå i centrum och få beröm för klänningen.  :)
Många säger att det är onödigt att lägga pengar på studentbalen eftersom
det bara varar några timmar, men jag tyckte det var värt det. Visst,
jag har aldrig spenderat så många tusentals kronor på en enda dag
men det var såååå värt det. Den dagen är ett minne för livet, och jag
är glad som fick dela den tillsammans med älsklingen som kavaljer. :) <3





Studenten, två dagar efter studentbalen, var också en av de bästa dagarna
i mitt liv. Hela dagen var otrolig, jag kommer aldrig glömma den dagen.
Champagnefrukosten var mysig och rolig, alla var vänner och hade roligt
tillsammans - precis som det ska vara.  :) Timmarna på skolan var också
roliga och spännande. Jag höll på att pissa på mig av nervositet när vi
skulle ut på scenen. Men det gick bra och det var såå härligt att stå ute
på scenen och skrika att vi har tagit studenten. Vilken känsla! Lika härligt
var det att skrika och sjunga av lycka på flaket när vi eskorterades till
folkets hus. Sedan tillbringade jag studentfirandet med släkt och vänner
innan jag blev galet sjuk på kvällen. Tråkigt avslut på en lyckad dag,
men jag är sjukt nöjd med dagen (om man bortser från kvällen då jag
blev jättesjuk).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0