Dag 05 – Min bästa vän

Jag kommer inte skriva om min bästa vän, utan om mina bästa vänner.

Marie är absolut en av de bästa människorna här i världen. Vi har inte
känt varandra mer än fyra år, men det känns som att vi vet allt om varandra.
Det är en tjej man kan lita på, och vet att hon ställer upp när det behövs.
Vi har varit med om en hel del roliga saker, och fått oss ett och annat skratt.
Med denna tjej är man alltid glad, hon sprider en oerhörd glädje.  :) <3

 

 

Therese är också en tjej som har stor plats i mitt hjärta. Vi har inte heller
känt varandra särskilt många år, men jag är glad att vi träffades. :)
Att Tess är social och pratsam, det har nog ingen undgått. Jag älskar att
det är så lätt att prata med henne.  :) Detta är också en tjej som finns där
när man behöver uppmuntras, hon stöttar och hjälper. Tess påminner om
mig själv en hel del, vi tycker väldigt lika och vem vet - det kanske har
med vårt släktskap att göra? :) Det är ganska coolt att vi är "släkt genom
släkt" med varandra, hihi. Hur som helst, släkt eller inte, jag är glad att
denna tjej finns i mitt liv.  :) <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

shiit vad glad man blir av att läsa!! :)

2010-12-22 @ 15:27:40
URL: http://mariekrook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0