Bokläsning



Igårkväll passade jag på att läsa några sidor ur boken Snabba cash.
Filmen har vi hemma, så jag vet ju vad som händer. Men det är alltid
roligt att läsa böcker - dock har det inte blivit något läsande sedan
sommaren eftersom jag har haft fullt upp med studentlitteratur.

Men under veckan kom jag igång med att läsa Snabba cash. Nu har jag
kommit så pass långt att det äntligen börjar hända lite saker. Så nu
ska jag kura ihop mig i soffan här hos svärisarna för att läsa några
sidor.  Mysigt.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Elin

Aa, men det är ju praktiskt. Man glömmer så lätt annars ^^ Ska fixa det när jag flyttar, fast borde ha det nu också, haha :D

2010-12-19 @ 21:14:37
URL: http://liksomelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0