Avklarat: 1 av 2

Jag träffade basgruppen 09.00 för att arbeta med missbruksseminariumet.
Vi blev färdiga lagomt till lunch, äntligen.  :) Nu är det bara kriminologi-
seminariumet kvar att förbereda för. Vi bestämde oss för att läsa samt
sammanfatta hemma, och imorgon börja skriva. Så det blev inte en
lång dag som jag hade trott.

Nu har vi alltså gjort klart allt inför fredagens missbruksseminarium,
så bara ett kvar. Förhoppningsvis hinner vi klart med kriminologi-
förberedelserna innan fredag.  :) Men nu ska jag sätta mig och läsa
samt sammanfatta, så jag får en ledig kväll.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: N I L M A

Lycka till! Går säkert kanon :D

2010-12-14 @ 15:51:23
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0