30 dagars utmaning

Nu när jag har jullov tänkte jag passa på att göra den här utmaningen
som många andra redan har gjort/påbörjat. Berätta litegrann
om mig och mitt liv, med start ikväll.

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Min dag
Dag 05 – Min bästa vän
Dag 06 – Ett ögonblick
Dag 07 – Min tro
Dag 8 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 9 – I min handväska
Dag 10 – Den här veckan
Dag 11 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 12 – Mina drömmar
Dag 13 – Min första kyss
Dag 14 – Mitt favoritminne
Dag 15 – Min favoritfödelsedag
Dag 16 – Det här åt jag idag
Dag 17 – Den här månaden
Dag 18 – Ett annat ögonblick
Dag 19 – Det här upprör mig
Dag 20 – Det här får mig att må bättre
Dag 21 – Det här får mig att gråta
Dag 22 – En första
Dag 23 – Mina rädslor
Dag 24 – Min favoritplats
Dag 25 – Det här saknar jag
Dag 26 – Mina ambitioner
Dag 27 – Ett sista ögonblick


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0